hanna johanna maria !



hahah aa vad säger man ? ;) vi är jue typ bäst :DD 
observera att johanna filmar ;)

riktigt bra dag idag :)
*hundcafet 'operation dagsverket, jag baka hela dan och baka hundgodis med en älgs magsäck o.O riktigt äckligt ! men vad gör man inte för barn i sudan ? haha, Elin gav mig iaf 5-stjärningt :D riktitg kul var det iaf, skulle tänka mej kunna jobba där mååånga gånger, spec när man får gratis fika ;))

sen kom johanna förbi cafet, vi åkte hem till mej så kom hanna :D riktig myysdag ;D vi såg sexandthecity och vi ska se 2:an på bio :) riktigt jävla najs som man säger
och aa sen fick vi en riktig bra idé och så gjorde vi denna bra video :) hahah

haha, inte för att jag var ett dugg lik justin så var jue hanna lik usher, typ 2-äggstvillingar eller ? :)

imorgon har vi engelskaprov, och jag som inte ens fattat vad vi ska plugga på ? aaja det får gå som det går...



hanna som "usher" ;) lik eller?



Kommentarer
Postat av: Ida Stoltz

Vad söta ni är:)

Postat av: moa molin

asså fy fan det dära är det bästa jag har det haahahahaha:D<3

2010-05-26 @ 21:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0