jag o johannanana

huhu vi gjorde en utflykt på Tg, haha. Gick ju riktigt bra, körde vilse några gånger men aaaja vi hittade hem igen iallafall :D

Marias o Johannas roligaste ! :

maria -  åh nej vi far en annan väg, det är nåra gangsters därframme!
johanna - men herregud, det är 9-åringar, småpluttar


när vi åkt förbi dom

maria - jag är rädd.....
johanna - asgarvar!!!!



hahah sjuk humor? :)


Gårdagens roligaste:

maria - vad är det här *petar på johanna
johanna - min axel
några minuter efteråt
maria - vad är det här för nåt * slår stackars johanna
johanna - AJJ , ehm..
maria - jaha jag förstår....

haha fan vad dålig! ;) men as kul om man fattar :)

onsdagens roligaste:

maria dagen före - kom ihåg att ta med busskort o pengar o det imorgon johanna.
Johanna nästa dag i telefon - maria har du busskort med dig?
maria - öhmm naeee
johanna - nehe har du pengar då?
maria - nee asså jag glömde...
johanna - maria i ett nötskal eller?

hahahhahfhgdslfslfgöhasghsgelhdglja oohhh vi är bara lite hhhhhyyyper nuuu ! :) för mycket saft och popcorn i guess....


nyss såg vi "how i met yout mother" och då prata hon tjejen där jätte möööörkt så nu pratar vi som bumbibjörnarna ! :) hashhashyhaslflasf

just nu ligger johanna o leker med en 5-krona, hahahhahaha !








(hanna ville sudda hennes mun ) ;)



vicka på ert lilla huvve





johanna är snugg ! :DD




ps: johannananannana och marreerererer är ensamma i mitt hus, lite läskigt :((


Kommentarer
Postat av: johannaananaanan

jag ska kommentera allla dina inlägg . ENJOY

hej och hå plutte-tå

snygga bilder , ohjaaa

2010-06-02 @ 21:43:56
URL: http://joochhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0