kluuuuuuubba !

tjatja, sitter här med jullebulle, jag äter en klubba som ni kanske märkte i rubriken?;)

ikv ska vi ut och lira lite golf med typ kalle, för filip är en tönt som inte orkar, jäkla p:12 ;p

aajaa jag är iallafall kär i min klubbaaaaa ! btv julle sover här ikv, OJ där blev det många förkortningar, det gillar vi :)

idag var det engelska prov med storbritaniens städer, london, oxford, brigthon, liverpool, manchester aa ni kan domdär;) gick ganska bra, det var inte så svårt som jag typ gått o trott och blivit nervös helt i onödan ! sooo-marre style ; )

nu ska jag vara social med julle, ska fixa frissan innan vi drar o sviinngar

svusshhh, vad var det, jo det var marre o julle o kalle med sina svingande golfklubbor ;))
här får ni en liten sommarbild också, hoho det gillas också ! :D





Kommentarer
Postat av: johannaananaanan

jag ska kommentera allla dina inlägg . ENJOY



maria är c00l , så är det

2010-06-02 @ 21:46:32
URL: http://joochhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0