now you don't wanna let go, and I don't wanna let you know

justinjustinjustin aa vad ska man säga ? :*

verkar som att alla typ börjat älska han? öhm lite konstigt när vissa har typ vetat att han har existerat för typ en vecka sen? Aa herregud men det var ändå jag som var först och johanna o hanna, mina BÄSTA vänner, tror inte man kan ha bättre, alltid lyssnar, har världens dåligaste humor (som jag), justin älsklingar men som nöjer sig med hans stortåar för att vi bestämde att allt annat är mitt ;) hahah fast jag tycker dom kan få lite mer ;)), aa vad finns det att säga, DOM ÄR VÄRLDENS FINASTE! och onsdag kommer bli nog en riktigt najs dag, det behöver jag nu <3
först ska jag va på hundcafét och tjilla med Elinpelin :) (operation dagsverket)
och sen ska jag o johanna o hanna hem till mej och hitta på busiga saker, fast det mesta tiden kommer nnog gå åt att skriva brev till Justin, japp ni läste rätt ;) JAG HAR HANS ADDRESS! :)

JAG LÄNGTAR ! <3



johannas marias o hannas ! <3



Kommentarer
Postat av: hanna

maria, jag älskar dej <3

och, ja, johannnna jag älskar dej med, hahahaha, pusss ;**



störande, mehehehe ;)

2010-05-24 @ 21:48:15
URL: http://joochhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0