söndag, måndag !


som ni vet så skrev jag inget i söndags så då ska jag skriva lite om vad jag hitta på då. Vi var på olivens konfirmatioon, sen tjilla vi hemma hos dom, och Olivia fick en mobil och en kamera :( jag vill också ha ! Vi käka jordgubbar (nanana sommarkänsla på de;)) spela biljard (JAG VANN ÖVER OLIVIA) och tog biler :)

BILDER FRÅN HELGEN:










haha men riktigt seriösa vi är där då ;))



riktigt najs helg :)



nu blir det en Dagens Roligaste:

citerat från Maria Nilsson till Anna Skär på spanskapasset om någon undrar :D - Anna nu har du verkligen gått för långt! Du skulle svängt höger för en kvart sen.

hahahahahhahah o herregud vad bra humor jag har :)

tänkte jag skulle va duktig nu och lägga denna bild från den riktigt jäkla låååååååååååååånga skoldagen idag!



var tvungen att hitta på nåt på det låååååååååååååååångahemmmmskkaaaaa p r o j e k t p a s s e t  ! haha fattar inte ens grejen att vi jobbar med makaroner? aaja det är bra att äta när det har varit äcklig lunch ;))



hehehuu var tvungen att ladda upp (A) ser ganska skumt ut aaja får ha det sålänge, alltså detta hänger på min vägg :D *stolt*




Kommentarer
Postat av: oliviaaaaaaaaaa

oh snygging där på bild 3, kan man få nr? ;)

2010-05-24 @ 20:45:01
URL: http://silfverbergs.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0