vart är min cykelnyckel?

var på björknäs idag, INTE KUL, sen börja mina ögon klia och jag såg ut som att jag var en ledsen hund, INTE KUL, sen fick jag åka hem men då hitta jag inte min cykelnyckel, INTE KUl, nu är jag hemma och mår lite bättre, KUL !:D

haha aa så var min dag alltså INTE KUL förutom att jag fick åka hem tidigare för min pollen:D det ända bra typ, sen skulle vi typ o golfa ikv men jag kan nog inte för då kommer jag få en pollenattack där borta säkert :(

nu när jag kom hem var jag iriterad på min nykel som inte ville visa sig så då slog jag på justin musik så nu mår jag bra igen !: D

ÄR DET NÅN SOM SETT MIN NYCKEL???


nu till nåt helt annat, jag vill se sex and the city 2, verkar ju as bra eller? :D jag älskar Samantha, haha typ grymt cool? :) fast jag tycker alla är kul specielt i 1:an då Charlotte skiter ner sig ! hohooho :)






Kommentarer
Postat av: johanna

jag ska kommentera allla dina inlägg . ENJOY

jag vill också se sex and the city :((((((

2010-06-02 @ 21:35:49
URL: http://joochhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0