All I want now is a white light moment

Matteprovet gick ju som de gick, fanfanfan! Aja, inte de värsta iaf. Nu ska jag gå och äta nåt så jag blir lite gladare, haha... Sen blir de att se någon härlig harry p film, för jag måste lixom hinna se 2 innan imorgon, Maria är smart! Heiidååå :-)



och den här tjejen är i egypten :-( JAG VILL UTOMLANDS, NUNUNU! är ju vit som ett spöke, inte härligt. Och sen kommer Julle komma hem som värsta pepparkakan, de svinet! Aja, kom hem sötnoooss ! :-) SÖT MAN ÄR I ANSIKTMASK SÅ MAN SER UT SOM MAN SVETTAS SOM EN GRIS, aja puss!


Kommentarer
Postat av: jullebullee

nu är pepparkakan hemma! eller var hon kanske vit?

2010-11-26 @ 18:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0