chingchonggggggg

Ursäkta för uppdateringen men nu ska jag sätta mig ner för ett litet inlägg. Tjilla i sävast idag, jag och hanna hållde på att bli påkörda när vi gick upp till ica, men vi får väll skylla oss själva när vi går mitt i gatan, eller ?... Aja, sen träffa vi Lukiiboii så vi drog till honom och spela lite fifa, som jag förövrigt äger på! Och lite såna där andra saker :)

Fick stressa hem som en galning till träningen och nu sitter jag här, utan nånting att göra. IMORGON VILL JAG HA KUL MED NÅGON, NÅGON SOM OCKSÅ VILL HA KUL? Haha misstolk, nä men om de är nån som inte är helt frisk i huvvet som vill va med mig, så kan ni höra av er, haha.

En bra kille :



Olle Hedberg - The Scientist ♥

Typ den enda som är något i idol? Förutom Jay då, men allvarligt ganska sjukt att dom fått med så många dåliga! Aja, han ska jag göra en skylt till att stå och skrika med när vi är på idol, OLLE ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0