dance or die

Nu har jag o johanna fixat lite här på bloggen, en header och så står de ju lite om mig också, men de har ni ju säkert redan sett. Johanna har åkt hem och jag sitter och kollar på tv, vinterstudion eller vad de nu heter. Vi satt och dregla åt Marcus Hellnér idag, hmm konstigt? ÅÅ, så jäkla snygg han är, bäst är han ju också! Har varit en jäkligt kul helg, nu måste jag plugga till matteprovet :/ Sen har jag träning på hildurs, chiilll. Känner att jag har ett antal timmars sömn att ta igen, men skit i det. Jag mår bra ändå ;) Nästa helg blir de att spela handboll, TAGGAD! De är i boden så ni får gärna komma och kolla. Nu ska jag hitta på nå roligt! Nä justde, måste plugga...



haha sweeet :-) -NÄ!

Kommentarer
Postat av: hannna

dance and die..

2010-11-21 @ 20:46:59
URL: http://joochhanna.blogg.se/
Postat av: VEM TROR DU?

satt VI och dreggla över hellner? tror snarare att det var DU som gjorde det... hahahahahhah!

2010-11-22 @ 20:37:11
URL: http://joochhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0