en JORD-GUBBE !

Förlåt för uppdateringen, har typ legat halvdöd och käkat ostbågar i soffan sen jag kom hem, so marre-style. Har iaf lagt upp några bilder från rallarcupen på facebook så där kan ni ju gå och kolla om ni har lust. Martin kom hem från Cosovo idag, han åker väll tillbaka om någon vecka eller så, fick nå läskigt armband av han. Man ska önska sig nåt när man tar på sig de och när drömmen är uppfylld så tappar man armbandet ? Lite små läskigt sådär, men får väll se. Har inte kommit på nåt att önska, hmmm... Elin har också fått ett, har busat med henne och sagt att de är en förbannelse på den, hon blev livrädd.... Man vet ju inte med såna där grejer från dom där länderna, haha... Maria är hmm, fasiken glömde bort vad de hette :/

Nu kom jag på att jag har matteläxa att göra, SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA, jag vill inte. Ska önska att jag aldrig behöver göra en läxa igen, då får den där förbannade armbandet funka ! Eller så gör jag bara matten? Hmm, så har vi matte prov nästa vecka typ också, JeteKul....
Sms:a så har jag nåt att roa mig med, och för er som inte kan mitt nr, FUCK YOU, ska gräva ner er och låta min rotweiler pissa på 'rej..... FUCK YOU. Okej nu har jag något som kallas , kul. Nä nu går jag och dör, hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0