Gryningspyromanen

Kommer ihåg förra gången jag var sjuk när jag typ gjorde inlägg på bloggen heeela tiden, å då hade jag mickes bärbara :'( A iaf, mår sämre idag, mitt huvve typ dör. Vill se någon harry p film eller nåt, får se vad jag hittar på. Har typ halvsovit framför tv:n typ till nu, kan ju bara säga att tv reklam, ni vet när dom säljer typ dammsugare (dam-sugare (?)) och smink och sånt är ju bara bäst. Säger typ samma sak om och om igen, de och svtb är ju bäääst lixom! My computer är lite konstig av sig så måste skriva såhär konstigt nu, går inte och byta :o

Kolla in videon här nedanför , med mig och julle när vi var på skara sommarland i sommras. Snodd från jullebuuulle. Haha kom ihåg att vi typ hållde på att frysa ihjääl, men kul var de! Och jag bjuder verkligen på den kan jag säga! ;-) Haha, vi fick panik i slutet när man kom tiill poolen där, julle typ flög med kameran och allt, vi är väldigt duktiga! Tråkigt att hon hann stänga av kameran innan de.




Haha gulligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0