hello hello baby,

Vi behöver inte prata om uppdateringen de senaste dagarna, ne tack vad bra. Men ska nu bli bättre framåt veckan. Asså, ååååå helgerna är så korta, man hinner ju inte göra nåt förän de är söndag kväll igen :( Å, så trött på skolan. Ge mig världens längsta lov nu tack! Har varit ganska trött idag, somna i soffan (Y) Inte så konstigt när vi var rätt hyper igår, iaf Moa... ;) Nu ska jag gå och tagga att gå upp vid 7 imorgon, yyeeee. Eller inte. Bara och bita i de sura äpplet, och jag som inte ens kan äta äpplen? Hmm.... Aja, nu spårar de. Kul helg har de varit iaf, IDOL, sovit hos Linnsan, firat Martin / Pappiiii. Vi hörs imorgon bitches, sovgott!




suddig bild, YEESS. Lägger bara in för min älskling är därbaki <3 Och stackarn har skadat knäet, krya Justin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0