förlåt, för att jag aldrig sagt förlåt

Jag kan inte förstå att jag vaknar 8 en lördag, då man också var vaken till 2? Ja, maria är inte helt frisk i huvvet när hon gör sånt dumt. Aja, har halvsovit vid tv fram till nu, och nu chillar jag här. Har matteprov på måndag så måste plugga till de, och..OCH så kommer väl Johannaa sen då, om hon skulle ? Haha vet inte, a iaf så ska vi ha harry p maraton, yee. Lyssar på lite härlig musik och så.

Festen igår var as kul, först var de typ bara jag o anna som dansa (haha) men sen så blev de bättre. Drack en äcklig monster och Nils kluddra på mina armar så dom är väldigt fina, jag nils och albin hade alltså tatuerarstudio, väldigt fint! Kul när typ alla dansa till " follow the leader " , och när jag flög upp på ebbas axlar. Och förlåt till dom som jag hällde monster i deras hår, haha.. AsKul var de iaf, härligt minne! Tråkigt att de var typ ingen som tog bilder, ajaa, ni som inte var där får skylla er själva ;-) Bra musik var de också, jag och hanna trodde de skulle bli p12musik, men de blev nog ganska bra! Nu ska jag gå och hitta nåt att ha på mig och sen sätta mig med matteboken (KILL ME) och chokladen jag snodde igår (a)

HÖRS!



hahah, craaasyyy bananaa bild !

Kommentarer
Postat av: A

you're my crazy cutie banana!

2010-11-20 @ 12:00:17
URL: http://endastannaskar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0