TAGGAD !

Ursäkta för den HEMSKA uppdateringen, men ni får faktiskt inte bli sura på mig. Jag var med johanna, for och träna, sen har jag sprungit runt och packat hela kvällen, nästan klar nu. Ska vara på tågstationen klockan 10 imorgon, great. Johanna kommer att gästblogga här, tror jag. Ett litet gulligt inlägg någon dag, tror inte jag kommer kunna blogga nånting, men herregud. Kommer ju hem på söndag. Hörni, ring / sms med mig, kommer vara social, speciellt imorgon på tåget.

Johanna kommer säker lägga in videobloggen, eller så lägger jag in den sen på söndag eller nåt. Ni får väll stå ut. Nej nu blir de här mitt sista inlägg, om jag inte hinner skriva nåt inlägg imorgon på morgonen, hmm...
HEJDÅ, ALLA FINA BLOGGLÄSARE, haha låter som att jag ska gå och ta självmord eller nåt..? Hejdå :D




bilder efter klippningen ;) OCH JAG ÄR INTE SERRIÖS, HAHA..



Nya Skorna ! (Y) och man gillar inte mina feta lår.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0