bjaaamusik (L)

Nu snart drar man på träning, tycker de låter lite små coolt när man säger så, haha. Känner mig lite nyttig iallafall :D Lyssnar på väldigt braaa musik på min underbara spellista, har haft den ett jäkligt långt tag nu, sen typ vintras, 311 låtar har de blivit nu, jag älskar dig spellistan (L) haha blev en liten kärleksförklaring där, här eller här klickar ni om också vill bli kära i den, ni får gärna tipsa om någon låt ni tycker ska var där ;)

Var väll inget annat speciellt jag skulle vilja skriva nu direkt, skolan var ju lite som den var, inge speciellt hände... Som vanligt... Haha, vad emo de där lät, men de är ju så :(

här är de senaste låtarna från min spellista , kbry....




GAAA, världens bästa ♥!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0