Classic!

Hemmaaaaaaaaaa nu, från en lång jävla dag, men nu är den slut ! Typ.... Julle ska sova här, så de blir väll fest hela natten, haha. Nu är hon och simmar omkring på badet på sin lilla simträning, och jag har nyss duschat och chillat på. Som ni redan har sett här så HATAR JAG TISDAGAR! Och nu har jag sagt de igen, lovar sista gången! Förutom träningen då, det är juu as kul! Julle kommer sova här i några dagar för hennes mamma ska operera ( stava jag rätt? ;o) sig i ryggen så då blir de sleeep over @ Marreee. Imorgon kommer jag vara med en massa, så det kommer nog ett lite senare inlägg imorgon. På fredag ska en massa sova hos Hanna, mysssssssssss! Längtar.

Nä, nu ska jag göra något, ta en macka kanske? Eller sitter jag bara kvar vid datorn och chiiiillllar på.




bilder från turkiet sommarn -09, alltså för typ tusen år sen ;) CHARMIGT !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0