don't stop, believin

Hemma från skolan nuuuu, okej kanske för ett tag sen. A iallafall, skön..t att sluta tidigt, Marre LOVE onsdagar! Tjejsnacket med Linda var lite sådär småkul :D
Och nu måste jag baka till ikv, för redovisningen, vi kommer ha debatt. Haha de kommer inte gå bra. Eller så gör de det, vi får se! Jag måste hitta kläder åt de också, å jag årkar inte...

Dagens Roligaste var absolut Julle som skrek över hela bussen idag - STANNNNNNNNNNNNNAAAAAAAAAAAA! när den inte gjorde det... Haha, herregud. Fast dagen är ju inte klar än så de kanske händer nåt annat kul ikv, vi får hoppas på det iaf.
Nä detta har jag inte tid med, vi höres lite senare : )



Haha, nu taggar vi  alla för en- partiet för fan! eller....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0