myspys (Y)

Tjoooooooo allaaaaa, idag fyller Johanna år, grattis till henne (not) ;) Tråkig skoldag, men vi slutar tidigt så de är ju b-b-braaa. Var lite på stan och köpte skor och en tröja från H&M.

Sen shoppa vi loss på coop men alla gamlingar som springer dit tjugofyra - sju. Vi köpte inför ikv för då ska några gulliga sova hos mig, eller rätare sagt vara vaken hos mig. MYCKE KUL!

Och skolkatalogen kom idag, om någon missat? Snälla titta inte på mig, ser ut som , ja vet inte ens. BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ! Kul att titta i den var det iaf. (haha misstolk) Och jag och julle har städat hela övervåningen (myt....) , vi är riktigt duktiga!

NÄ, nu ska vi äta tacosss, gott! (Y)



Har ingen bilddddd, så ni får en av världens finaste bilder på Juuuusstiiiiiiiiiin (L)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0