TJOOOOBLÄÄÄÄÄÄÄÄ!

Jag Anna Moa och Julle sover här, vi har varit med Anton och Elias hela kvällen, mysss! Vi gick till piratis ( kiosk piraten) och sen blev vi typ jagade, trodde vi iaf. Hahah fan vad rädd jag var ;) Och jag älskar Antons sötaste hund, as gullig, Nicko!!! (L)

Sen var vi så rädda av vad som hänt så vi låste in oss i mitt hus tills Elias var tvungen att cykla hem till Vittjärv vid 23 tiden, haha fattar inte hur han vågar. Nu är vi speedade på cola och vi spelar hannah spelet, asså de är en litet " mini - spel ", vi inte klarar. Vet inte hur jävla många gånger vi spelat de nu, aja, någon gång ska vi klara det!
Hörs någon härlig dag, godnatt! Eller inteeeeeeeeeeeeeeeeeee....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0