världens bästa helg

Ja nu är jag tillbaka. WHOHOOOOOOO! Har haft en riktigt bra helg kan jag tala om, handbollslägret var supeeeeeeeer och sen var man med en massa gulliga på lördag och sov hos söta felicia foooooooors :) Hinner inte att skriva om helgen och allt, gör de imorgon! Var iaf med Felllloooo idag och sen for jag till sävast , filma med Hanna och Filip, filmen kommer bli knas men najs! ;)

Nu måste jag gå och sova, okej kanske inte... Men har läxor som in i norden så måste gå och kolla in dom någon gång, kan säga att dom är riktigt heta!

Någon gullig bild med mig och Felle idag, bilder kommer imorgon!




pumpaaaaaaaaaa, och jag älskar felles hundar (Y)

hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0