now I am free, free fallin

Haha , blev lite småsent igår, sen dog jag. Var livrädd för hörde en massa konstiga ljud så vågade inte släcka lampan (Y) haha. Vakna typ 12.30 och har gjort både matteläxan och engelskaläxan, stolt! Trött som ett djur och vet inte riktigt vad som kommer hända idag. Blir väll att ta det smått lugnt så jag är pigg imorgon på sammandraget, kul kommer det bli!

Ska nog gå och spela lite xbox 360, fast ljudet funkar inte. Mats o Martin är så jävla tröga så dom har inte fixat deeeeet, aja ska väll försöka fixa det. Men hela tvn kommer säkert gå sönder isf, så jag kanske skiter i det, bra idé maria ! Riktigt bra.

Nä, sitter här och gäspar, jag går och smäller, wake me up when october ends, ( kunde inte säga september för de är över nu, haha)

PUSSSSSSSS !


lyssnar på dessa sova låtar :






fork in the road - outlawz
te amo - rihanna
free fallin' - john mayer

nä, nu blev jag trött av dessa 3 bra och lugna låtar, kyyysss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0