kass uppdateeee!

Kass uppdatering idag, men ni får ha lite förståelse, JAG HAR FAKTISKT OCKSÅ ETT LIV! Inte som Kissie som tror att hon kan leva med bloggningen hela sitt liv, ehh glöm din lilla jävla dröm älskade Alexandra... + Haha visste ni att jag trodde att jag såg henne i Sthlm på Ginatricot ( hon smyg shoppar ju där hela tiden) men det var visst inte så... Det var någon helt random tjej och jag ba - Haha oj hej x)
Nä nu spårar vi här, aja idag så var jag på skolan till klockan halv 4 , JÄÄÄÄÄTTEEEEEE KUUUL, m fast ne. Sen var de brombrom hem och sen träning på Sanden med 96:orna också, trräääävliiggt väääääree. Men min träningsvärk var inte de roligaste men de gick över mer och mer när vi träna.

Ska typ sova nu, haha okej kanske inte, men typ as tröttt. Kan berätta vad som händer imorgon om ni är intresserade, ska på badet med bbk brudarna och sen blir de derby mellan A-laget bbk - bodenshandbollsförening    (vet inte förkortningen, haha) Det blir kul iaf, så kommer nog inte bli världens bästa uppdatering då heller men kanske slänger in ett inlägg innan vi far på badet, puuussss!



någon lite random bild, jag tyckte jag såg ut som ett spöke. HAHA !

//MARREEEEEEEEEEEEE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0