tja bloggennnnn

Igår fick man inte sitta vid datorn, nejnej. Men sånt får man ta när man har en töntig brorsa som ska sitta och spela sitt jäkla spel. Igår skolan först, usch jag hatar tisdagar. Halv 4 och sämsta ämnerna eeevaaaaaa. Handboooolliisss träning sen och efter blev de SVERIGE - SAN MARINOOOOO ! 6-0, riktigt najjjjssss, zlatan gjorde 2 mål, han är förjeevla bra.

Idag var de skola, slutade 13.20, så de var skööööön..t ;) Jag och Johanna gick på staden i Bbboden och jag köpte en skjorta som kanske kommer användas på fredag, LÄNGTAR! Imorgon ska mammi köpa ett par jeanstights jag hitta på SeeMe för hade inte nog med pengar :b Nu har jag och Micke (som äntligen slutade spela för en sekund) bränt en cd till festen, ska nog göra en till sen. Partyplattan nr 1 jueee! ;)

Snaaaart blir de handbollsträning med dom bästa som finns (L) Sen får jag se vad jag hittar på ;)

Vi hörs hörni !



Hahah julle skulle ta sig in i harrys utebur, och de gick inte så bra ....


Kommentarer
Postat av: jullebulleeee

blä på bilden ! du får igen nån dag !! :D

2010-09-09 @ 10:06:38
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0