tjalalalalalal zoeyyy!

Å nu är jag sur, jag vill också se sif-sävast. Men då måste matchen klart vara i Sävast och inte har jag nån skjuts dit och jag årkar inte ta bussen, + att jag är lite sjuk fortfarande. Men tror jag ska på skolan imorgon. Nu har jag lite spanska att träna på och sen har jag inte ett skit inplanerat, hur kul låter de på en skala från ett till 10?

Får väll slå på nån film till. Och justde, jag har fått tillbaka min mobil från lagningen, åå vad jag har saknat den :')  och har nytt tema och så på den också. Fin fin är den. Nu får ni lite anmält tråkiga webbbilder för jag har så roligt.



mobilen tillbaks (L) haha vad hände med bilden? ;p





ingen kommentar..



justin bieber hjärta ;*


Vi hörs senare om jag inte dör av tråkighet, ppussssss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0