exakt ett år sen

Då har man typ bakat allt klart för imorgon, mina chokladbollar blev riktigt gulliga ;) Nu ska man spendera sista dagen som 12 - åring på bästa sätt, alltså att ligga och titta på tv, haha ! Nja ska väll hitta på nånting iaf, måste gå och sova tiiiidiiigt också, för imååårrggooooooon (gillar stavningen alltså) på morgonen kommer de bli riktigt stressigt, ska bli uppvaktad eller vad de nu heter och sen hinna göra sig klar för skolfotot som är på morgonen (som jag redan berättat)

Oj hahah det där skrev jag typ när jag kom hem från skolan och nu ser jag "kungarna på fortet" mitt nya namn på de vetni ;) Glömde lixom bort bloggen för några timmar, hihi.

Nja finns inte så mycket att säga, måste platta håret efter programmet är slut, för jag har räknat ut att håret kommer bli snabbare rakt imorgon bitti om jag gör de nu också annars kommer jag vakna upp med ett kråkbo i skallen imorgon. Vet att jag är tråkig som en gris nu men ni får överleva...

ALLA SKA SKRIVA GRATTIS TILL MIG PÅ FACEBOOOOOKKENNN IMORGONNNNNNN!!!!!!! Eller inatt går ju också bra.

HEJDÅÅÅÅ



och jag saknar ole-mattias johansen och jag saknar sommaren och det var en suddig bild men jag bryr mig inte. NORRMÄNNENS STUGA (L)



den här bilden togs för exakt 1 år sen, co0lt vaaaa ? ;D Då fyllde man 12...


Gissar på inge bra uppdatering imorgon med de klarar ni av ;) Sen kommer bilder







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0