tjennnnaaaaaaaa

Tjena alla sötnosar !

Kommit hem från Johanna och har gjort matteläxan, gud vad duktig jag är !

Dagens Roligaste :

Joel kommer springades in i rummet (johannas lillebror) med hans Nintendo
- Titta Maria, jag kom sist !!!! :DD
- Vad duktig du är!

Hahah fyfasiken vad kul de var alltså. Vi hade en ännu roligare men både jag och johanna glömde vad de var *fiskminnen.

Men nuuu får ni lite bilder från photoshoten vi hade idag !










( hahaha älskar bladet på huvvet ! )

( jag ser ett spöke, därför är jag rädd )



Och de avslutades med glass i stora lass, en del spilldes på Johannas dator, men den mår bra ! :)

Haha inte speciellt seriös på någon av bilderna, men de behöver man ju inte va, pussssssss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0