bildddisssss

Lite små kul på skolan, jag julle hanna johanna och amelia med en massa föräldrar och shittt. Aja ändå lite myysigt att vara på skolan på kvällen, lixom ingen annan där. Nu ville mobilen sammarbeta så här kommer lite bilder från dagen i skolan :)

Först kommer någon bild där jag visar hur FARLIGT de är att gå till dollar från våran skola ! ;o



först ramlar man i stigen till vägen ...



sen springer man som galningar över vägen ...



sen springer man för att hinna ta bussen ...

(
HAHA JAG HAR ROLIG HUMOR )



Erika och Hanna inmurade i den nya berlinmuren... (fast dom kan klättra över den)



och jag och hanna gillar återvinning, speciellt av metall !



och huset var så stort så jag fick inte med hela :(



havreeeeeemagasineeeettt



Hanna tyckte målningarna inte var så fina ....



nu årkar jag inge mer :( PUSSSSS! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0