sthlm var bääääst

Tjena bloggen, de var ett tag sen. Och de var ju inge bra, men nu är jag här igen och nu blir de bra uppdatering framöver får vi hoppas. Blev inge bloggande i Sthlm som ni kanske har förstått men här kommer de ett låååångt inlägg. Igår kom man hem typ 00 på natten, så då var man lite trött kan man säga. Och när vi landa med planet blev de värsta panget, haha blev livrädd. Ingen bra pilot, till och med skulle jag kunna klara det bättre, tror jag ... Så min flygrädsla har inte gått över kan jag säga, och jag tänkte på 11 september händelsen hela tiden, ajaa de gick ju bra iaf :) Årkar inte skriva allt vi gjorde där, då kommer ni somna kan jag säga. Men hotellet vi bodde på i gamla stan spökade kan jag berätta, Ingrid hette spöket och hon slog av tv:n när Björn Nagander sjöng i idol, haha (Y)

Som min härliga farbror brukar säga - Det bästa med Sthlm är att man kan åka därifrån. Haha ligger faktiskt nånting i det, skulle aldrig palla att bo där, men att fara dit över en helg eller nåt är myckemycke myysigt, shoppade också på alla bortskämda 08-ors affärer, kan de inte dela med sig med alla klädsaffärer? Tycker jag iaf :( Här får vi nöja oss med ett litet H&M och SeeMe, aja man får väll vara nöjd, Luleå ligger ju inte så långt bort? Aja, nu spårar jag lite här känner jag.

kändisar man träffade: bara för att jag gillar att skryta om de ;)
Björn Gustavsson (((((((LLLL))))))
Johan Rheborg
Simon & Thomas
och en massa som var på scenen på musikalen vi var på som Henrik Dorsin och Suzanne Reuter, som för övrigt var riktigt bra !

en bild säger men än 1000 ord , så nu får ni det ist (
flera bilder, hihihi)





slottet



och martin far till Cosovo snart :'/



cooolaaaaaaa ! (L)



utställning med snopen



Han som spökade på hotellet, men de var ju en tjej som hette Ingrid? ... Shemale?

Nu årkar jag inge mer, pusss ! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0