femte april

Har inte hunnit blogga någonting idag, så får bli ett litet sånt här kvällsinlägg som man kallar de. Var på skolan-dagoberts med Elias-gick och kolla på träningen (JAG ÄR INTE FRISK ÄNNU..) sen dog jag i soffan när jag kom hem. Vaknade till en stund vid 20 sen sov jag tills de var DH, haha får se hur de går att somna sen då.

Idag på skolan så kom en snubbe vid namn Behrang Miri, haha så grymt skön snuuubbe alltså. Skrattade nå grymt mycket, han pratade på om en massa. Om när han gick i 8:an och träffade Alexandra, som var hans kebab (haha) och han skulle rappa för henne på skolavslutningsfesten, men de gick inte så bra. Nästa skolavslutning gick de faktiskt lite bättre, tills han skulle kyssa henne. Haha, öva inte på en tomat säger han. Nu babblar jag på om en massa, och ni fattar säkert inte ett skit men skitsamma. Han var grymt cool och kommer från Rosengård i Malmö. Han pratade också mycket om fördomar och sånt, ja. Rent ut sagt en chill booooi. Sen rappaaaa han för oss också, och han var GRYM.
En låt av han hittar ni här

'
cooolish

Sorry för uppdateringen men ska bättra mig imorgon, puusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0