Smile :D

Jag är inte helt frisk än, men ska pallra mig till skolan imorgon. Vi har ju inte världens jobbigaste dag imorgon, värre blir de på tiiiisdag. Måste bara säga att de underbaraste som finns på denna jord är att duscha efter man varit sjuk, eller ja, lite överskattat kanske. Men de var riktigt härligt, haha. For och såg när mitt söta lilla lag mötte b-pooooojk, vi spela rätt så braaaaa. Lite klantpass bara. Dom vann ju rätt stort, men dom är ju killar, så om dom inte skulle vinna över oss skulle de vara problem för deras lag, haha. Sen så var inte Linn, Amanda med heller så.

Har suttit och sett tv, mycket myyyyys.
Ska försöka med en tidig kväll men de kommer nog inte gå så bra ;)


Haha tycker jag ser ut som en rädd hare, ajaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0