Baby we can go nowhere but up

Vet att de varit lite tyst om Bieber den sista tiden, men de ska jag ändra på nu, han är ju lixom min kärlek för hela livet. Sitter just nu och lyssnar på de underbara NSN- remixerna som finns på spotify nuuu. Grymt bra! Och snart fyller min älskling år, 17 ÅR! SJUUUUKT, han fyllde just 16 när jag blev förvandlad till en Beliber (haha vet att de där lät töntigt värre) Men, snart är de ett helt underbart år, once a beliber, always a beliber <3
Nu håller han på att filma in musikvideon till - That should be me. Åååååh! Och nya frisyren? ME LIKE. Haha så mycket som hänt, som jag inte skrivit om. Ååh, nu när jag lyssnar på Up, sombody to love, love me, och alla. Då tänker jag verkligen på mjöis, då vi åkte dit, satt ALLTID och lyssna på dom då. Och ja, ååååh. Fyfasiken vilka bra låtar de är alltså, såå underbara <3

Kan inte säga att jag varit världens bieber-fantast den senaste veckan och så, men nu när jag sitter här och lyssnar på hans låtar, kollar klipp och allt. Ja, då blir man nyförälskad ;-)
Och skäms att jag inte har en JB- hoodie ännu, har aldrig blivit att vi beställt. Men nu jävlar, när sportlovet är slut, då ska den vara beställd. YES, de kändes braaaaaaaa!

ÅÅ, born to be sombody - nya favorit låten ;-)



Nå bilder jag satte ihop, knäppt att jag redigera den svartvit, men här blir den färgglaaaaaaaaaad. Jaja, om han vill vara de så får han väll vara de. I love you Justin Bieber, you are my hero <3 eller nåt sånt ;) hihaha

Kommentarer
Postat av: Suthat

http://www.youtube.com/watch?v=3zb64y6Nvs0

2011-02-22 @ 22:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0