biebeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer <3

Asså fasiken, nu måste jag sova! Så jag bliiir frisk. Men nä, den där jäkla Justin håller mig vaken.

Jag har aldrig träffat han, jag känner inte han (eller hur man ska säga), men ändå är man helt galen av han? De måste ju vara en sjukdom eller nåt BIEBER FEVER. Jag tror jag aldrig känt såhär föruut, jag är kär i en kille jag aldrig träffat? Och nu ska jag inte sitta här och tråka ut er, men jag måste bara skriva av mig lite så jag kan somna sen. Nu har han ju visst också tappat followers på twitter efter han klippte sig? Hur ytligt är de på en skala från 1-10 då? Herregud, vad jag blir arg. De är hans liv, han får väll klippa sig om han vill. Och ja, bläääääääääää säger jag bara. Haha, jag tycker de är myyyycket snyggt <33333 Fast den karln passar ju i allt. Och jag har inte riktigt fattat om han är eller inte är ihop med Selena, helst vill jag inte de, haha. Men, de är ju också hans liv. Folk som typ mordhotar henne och allt, stackarn. Om hon gör Justin glad så låt dom vara de, tillsammans. När jag kommer sitta i biosalongen och väntar på att filmen ska slå igång, NeverSayNever, fyfasiken. Jag kommer grina mig igenom hela filmen, från första minuten till sista. Herregud, kommer ju missa typ halva filmen. Men, de kommer typ vara en av de underbaraste stunderna hittils. Just nu känns de som de, I love that boy <3 Kan sitta och se en massa klipp och vara i en helt annan värld eller nåt, haha. Bieberlaaaaaaaaaaand, eller nåt. Hahahhaaaa.

Jag kommer älska han, nu och föralltid ! Jag vet de, det finns inge underbarare än han <3 Han står med båda fötterna på jorden och bryr sig om alla hans fans, och.. Kan fortsätta i all evighet men då tjatar jag bara ut er ännu mer. Min snygging, Justin Drew Bieber, finaste pojken på denna jord <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0