chaaayyychayyyyyy

Min dator är seg som aldrig förr så orkar inte göra värsta inlägget. Åååååh blir less på den! Ajaa, skit i de. Skrev inget mer igår, för jag var rätt så trött efter jag kom hem från handbollen. (Som jag gick på då om ni kan räkna ut de) Vi vann, och b-pojk förlora deras match mot Kalix med ett mål, rätt surt. Idag efter skolan gick jag och Elias på stan och mötte upp Linn & Sally, vi käka på dagoberts och sprang sen till 3:an. Hemma hos Linn spela vi CoD, bli fööörvånad. Jag har faktiskt blivit rätt bra nu :-D Eller ja, tycker jag gör framsteg iaf, jag och moa ägde ut linn sally och elias ;) As kul att spela i lag! Fast Linn blev sur när Elias var bättre är hon, mohaha.

Nu blir de en lång torsdag imorgon så ska se lite efterlyst nu och sen O.C, ggggrrryymt. SeeYaa Later.


hihi en sötis  på skolan, mobilisnöööörd :-D

Kommentarer
Postat av: moa molin

fan på dig lilla maria

2011-02-17 @ 16:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0