David G



Haha, här hela tiden har jag gått och trott att de har varit blogg.se som har haft nåt fel med de här att man (jaaaag) inte kunnat lägga upp youtube klipp, men sen tänkte jag på , att alla andra kan ju typ de. Haha.. Också har de ju varit nån konstig inställning jag har kommit åt så ja, skit i de. Haha, OCH JA JAG ÄR DÅLIG!

Måste bara säga till de här klippet att David Guetta är ju typ kung, herregud alla hans låtar är bäst ju, duktig pojke de där. Och i de här klippet har ni en massa låtar med han + den bästa killen i hela världen ;) Bara jag som tycker han har läskiga händer? Hitta detta på detta på Hannas och Johannas blogg (fast johanna räknas inte säger jag) så ni vet. HIhihihihihhi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0