I am a NINJAAAA



Jaha, de här har jag busat med ikväll, haha. Bäst ju, äger ju också! *host
Aja de där är mitt crew som är typ bbbäst, de som är kul är att alla spela de här typ för ett halvår sen, då blev jag less på de men nu är jag på gång igen. Haha, kul att busa med när man inte har nåt annat att göra. Min bror (som är hemma från Kosova en sväng) sitter och spelar nå fotbollsspel där man är tränaren? Och inte lixom gör nånting utan dom spelar för sig själv och han får typ välja vilka som ska spela, haha kul spel. Han är då helt inne i de.. Har suttit och kollat på spel och sånt, vad jag vill ha. Black ops vill jag haaaa, men vi får väll se. Egentligen är de ju min brors xbox som jag fått ha nu när han är i Kosovo, och han säger att han ska ta de av mig sen.. :( Äh, ska skydda de med mitt liv, fast egentligen vill jag ha wii för de finns mycke råååååligare spel till de, (förutom CoD då) så vi får se. Vill ju ha mario kart, typ mitt liiiiiiv <333
Nu ska jag sluta snacka strunt. Står att dom ska fixa med blogg.se ikväll så kanske inte blir nå inlägg, tänkte mysa med mina bästa vänner i O.C och bara chilla, skönt när jag inte har nå läxor eller nåt att göra. KyssN ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0