I´ll be

Ååh, skulle egentligen sitta och vara matchvärd på herrarnas match idag, torka golv osv. Istället sitter jag här och ser nå helt ointressant på tv och har tråkigt. Laddar hem en massa låtar med Justiiiiiiiin, för att ha dom i mobilen osv. Har ju spotify där men alla låtar finns ju inte på spotifyy så då får man ladda heeeem. Kul inlägg, svar: ja. Imorgon blir de inge Älvsbyn heller :( De är vårt sista sammandrag, och de kan inte jag vara med på. Sen har vi bara DM och Sundsvall kvar, men de kommer bli jävligt kul ändå!

Nu ska jag fortsätta typ se O.C eller ladda hem någon film, så olaglig är jag idag. Eller så sitter jag bara här, och spelar bloons på spelo.se <333 Gjorde ut 3 spel igår! WOOOOOW.


Nån random bild, ge mig lite sommar nu vaaa. Här agerar man modell i Turkiet. Haha, jag skulle typ kunna vara modell, efter alla topmodel avsnitt man sett genom åren. Tyraaaa är ju så jäkla cool tycker jag! Aja, bajshejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0