i taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller

Skulle åkte skidor idag på idrotten, men som tur var så var de för kallt, tack gud! Skolan rullade på och sen laddade jag med ett skrovmål (inte de bästa före match kan jag säga) och så var de dags för träningsmatch då, vann med några bollar. Vi spela inte så bra, försvaret i första halvlek ska vi inte snacka om, för mig gick de ganska bra. Nöjd med matchen ändå!

Nu har jag läst lite bloggar och bara tråkat, tror jag ska gå och fixa mitt hår, så de inte ser ut som ett råttbo imorgon. Har ändå alla läxor och de på skolan, hihiihi. Imorgon ska jag iaf ta hem svenskan och matten, och göra bort allt. Sen är de bara 2 dagar kvar till sportloooov, yes!



Trodde de va fettisdagen, (eller heter de ens så?) en fet-tisdag? ah, gooooott. Ja iallafall, så trodde jag att de var de idag, men nä. Fasiken heller, de är ju typ om 1-2 veckor? Ja, då blir de att fetta iaf, hihi.
Har bara ätit en semla de här året, med papi, moa och linn på stan. Den på bilden var så äcklig så jag slängde den, hahahhaha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0