last train

Asså ååh, säger typ att jag ska gå och sova lite tidigare varje kväll nu, men ändå slutar de med att jag ser OC halva natten och sen så vaknar jag aldrig på morgonen, och så är de så mörkt ute så man blir ju inte precis piggare av de. Jag vill typ bli sjuk så jag kan ligga hemma och sova i 34549068058 år, vill bli en björn och gå i idé och slippa allt bajs.
Matchen blev 15-9 till kroken ;s vi spela urkasst kan jag säga, eller nu ska jag inte prata för mig själv för jag var ju inte ens med. Men kasta bort en massa bollar och allt, dommaren var ju också fin.. Aja, bara tagga till söndag då vi ska krossa dom ;)
Hemma och tog en lång skön dusch, såg "sommar i sverige", Maria Montazamis syster Katarina är ju lika underbar som Maria, och hennes dotter -SHIT MY GOD!
Haha as kul.

Tänkte platta håret nu men för laaaat och seg och trött och bara allmänt dålig, ska gå och se på mina älsklingar istället <333
KYSSAR



HAHAHHAHA dör lite smått

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0