MARCUS HELLNER <3

Blev ingen träning för mig idag :( När jag kom hem från skolan var jag helt död, nu har jag ont i huvudet och i halsen och så. Hoppas att jag inte blivit förkyld utan att de bara är nåt idag. Första dagen av skid-vm idag ju! Och min Marcuuuus vann i sprinten, om nån missat de. VM-GUUUULD, sjukt stort ju. Och emil kom 3:a, surt att Nortug blev 2:a, men ajaaa.
Imorgon på skolan ska vi se "i taket lyser stjärnorna" på skolan, så for och och köpte lite goooott med mami. Nu ska jag se lite tv och bara ta de lugnt, lixom vill verkligen inte bli sjuk i början av lovet! Imorgon är de tänkt att jag ska vara med Johanna och Emil, busa med deras nya hundvalpar och ha kul. Så hoppas jag inte blir sjuk. Ser just nu när dom får priserna på svt plaaaay, eller ja de är live så.

kyss så länge ;*



hihiiiii, snyggis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0