Maria Nilsson... inte normal




HAHAHA asså vet att jag kommer ångra att jag lägger upp denna, men vad fan. Ibland får man bjuda på sig själv, enyoy mina näsborrar <3 Bara jag som tycker jag ser ut som en kille på den 2:a bilden, fast med lite för breda axlar då men, lite som min kära bror Martin tycker jag. Haha jag är konstig. Suttit och gjort filmer också men de får ni verkligen inte se, iaf inte nu. Herregud, annars vill ni nog inte läsa min blogg nå mer, de är sorgligt. Får skylla på att jag suttit och pluggat så nu har jag nå konstig överskottsenergi eller nåt. Ah herregud.

Vi hörs imorgon, svenska prov blir de på skolan, går nog bra.
Puss ;*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej snygging, vill du bli tillsammans med mig ???;))));;;);););)

2011-02-11 @ 23:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0