to cool for school

Jaha, idag är jag sjuk. Förskyyyyld, sovit tills nu typ. Papi kom hem med ett skrovmål som jag suttit och knaprat på. Och ikväll är de ju match, de kan jag ju glömma. Men får se om jag kan pallra mig dit ändå och se matchen, sen har ju pojkarna match också och de måste man ju se. Så får se, bara jag inte smittar ner alla andra men de kommer nog gå bra får vi hoppas på.
Ska inte sitta nå mer vid datorn nu, inte bra för mitt stackars huvve. Så får hitta på nå annat, som sova..?

PUSS

Och vet ni? Igår var de 2 år sen jag bröt handleden, cooolt vaa? Och idag opererades jag, kom ihåg att natten som var till idag var typ den värsta natten i mitt liv, min arm gjorde förjävla ont och jag sov inte en blund och kallsvettades typ hela natten, usch. + Att jag var hungrig som en galning för jag fick inte äta nånting för jag skulle sövas ner nästa dag.. Aja, bra att allt gick bra och nu känner jag inte av nånting av de.


buuuusiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0