tv-kväll


Snygg tjej för nån dag sen..

Ser just nu på melodifestivalen/ american pie beta house, typ en av världens bästa filmer, haha ;) Och får jag fråga varför tv4 visar repriser på bästa sändningstid, dom gör ju så att svt får ALLA tittare, haha.. Och "maria tv-experten nilsson" har talat ut. Asså kul att man känner igen typ 2 av artisterna som uppträder, danny och swingfly, dom andra man ba "hu?" Och de är inte för att man är efterbliven utan att ingen vill typ vara med i festivalen längre, haha bäst att bara lägga ner skiten.
Får hoppas på att Danny har nå att komma med iaf.
Han som uppträder nu ser ut som emil i lönneberga, gulligt.

Och jag är så jäkla sugen på nåt att äta, gooodis, eller vad som helst. Åååh min guuuud, måste gå och kolla i mitt gulliga kylskåp, hejdå!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0