chill

Sjukt härligt väder var de idag alltså! Shoppa ett par cheap monday jeans frooom Diva, en tröja från Gina och ett armband från JC i thiiiink. Hade kul med Johanna som vanligt. Har bilder på mobilen, men orkar inte gå och hämta kabeln. Haha, så lat är jag :-D

Imorgon blir de nog klinten med henne, någon annan som vill följa kan ju prata med ossss. Så ska ta de chill ikväll, så jag orkaaaar klinteeen. Idag är de ju också Maria-Dagen, så ett litet grattis kan jag ju få ?;) Och imorgon är de... JUSTINS 17-ÅRSDAG. ÅÅh, ska fira hela dagen. Hade planerat den här dagen med att jag skulle gå till opalen och köpa en tårtbit och vara helt lila. Haha, men nä. Nu ska jag till klinten istället :( Men aja, de blir kul de också! Får fira på morgonen och kvällen. Också klart när vi är där. Haha. Nu snackar jag bara en massa bus, så jag ska sluta. Skriver sen, god jul, eller kanske god-maria-dag, eller något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0