Valentines Day♥

Today was a Fairytale - Taylor Swift
Inte för att jag har nån speciell att dela denna dag med så tycker jag den är rätt "mysig" haha, a jag vet inte. Speciellt om du sett "valentines day" så förstår du vad jag menar, de är en av mina favorit filmer faktiskt! Som låten ovan är ifrån, ger en lite alla-hjärtans-dag känsla ;)
Har fått lite presenter också, av min gulliga pappi fick jag en chokladask och av Ida, Niklas och Alva fick jag en Justin Bieber poster och inte vilken som helst utan Never Say Never postern. HIHIHII SÅ GLAAAAD!







1,2 så såg jag ut idaaaag
3,4 bieber postern <3333333333 ( vände på den för han finns både på fram och baksidan, så tro inte att ja, de var nå annat ;))
och sista bilden på min lilla chokladask jag fick av min papi<3

Och ett stort Grattis till Anna Panna Pyttipanna som fyller fjortis idag, grattis dampis ;*

Kommentarer
Postat av: A

Tack marris <3

2011-02-14 @ 21:22:32
URL: http://annnalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0