Dag 6 - Ett utdrag ur en Justin Bieber fan-novell (bieberstorys.blogg.se)

Han kom närmare mej och plötsligt var han bara några centimeter ifrån mej. Jag kunde inte låta bli att kolla på hans läppar. Dom såg så mumsiga ut nu när dom var blöta. Han kom ännu närmare och tog tag om min midja. Jag försökte mitt bästa att inte drunkna men det kändes som att jag skulle göra det vilken sekund som helst. Han gjorde mej så himla svag...
Han slickade sej om försiktigt om läpparna. Jag kunde inte motstå honom nå mer. Jag tog ett djupt andetag och blundade sedan försikigt. Plötsligt kände jag hans läppar möta mina. Den sekunden var jag så inne i kyssen så jag totallt glömde att försöka att inte drunkna men det var nästan omöjligt så jag satte mina ben runt hans midja. Han höll mej vid höfterna och sedan närmade vi oss väggen. Jag kände hans kropp mot min under vattnet.
Våra tungor möttes och jag höll på att smälta. Han var så försiktig...

Vi avslutade kyssen och kollade nu varandra i ögonen. Jag kunde inte fatta vad som just hade hänt. Vi var helt tysta båda två , plötsligt avbröt han tystnaden.
- Wow... , var det enda han sa och flashade ett litet leende.
- Ehm , vi går upp ur poolen , var det enda som kom ur mej.

Han gick upp först. Jag kunde inte låta bli att stirra ut honom. Hans vita t-shirt var helt blöt och hade klibbat fast sej på hans fantastiskt sexiga kropp...



Love You <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0