gummibjörnaaaaaaaaaaar

Sooooorry för uppdateringen, har inte hunnit. Varit med Julle och Felleee, Julle for på träning och jag och Felle hade smått kul :) Har sett handbollen, SÅ JÄVLA BRA DOM VAR, älskar dom där killarna måste jag säga ;* Marcus Hellner vann en massa priser på idrottsgalan, men stafettlaget vann inte över Allshammar eller vad hon nu heter, sjukt eeh ja? Haha började gråta och låg på golvet och hade nån attack eller nåt, men de gick över. Han vann ju iaf en massa priser, och de är han värd. Han var så gullig, haha :')

Nu väntar en jobbig tisdag så nu går jag och döööööööööööööör, NOT hejdå.



Haha och jag älskar denna man, samthaman i mitt hjäääääärta.
Och såg att Johanna la upp denna men skitsamma, den är värd att se flera gångeeeeeeeeeer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0