I'm on my way

Klockan 18:30 är de träning, sitter och taggar igång lite med muuuusig muusik från denna underbara lista ;) Skolan var väll lite sådär, såg på en massa gamla filmer. Tillexempel i 5:an då vi hade någon sång uppvisning. Haha, jag och Julle sjöng "this is the life - Amy Macdonlad" Herreguuuud, och jag hade nå hemskt på mig också. Jaa, då tänkte man inte så mycket. Sjukt mycket de har hänt på 2 nånting år. Var då på stan lite efter skolan. Middag på dagoberts ..<3

OCH IKVÄLL HÄNDER DE ;dddddd SVERIGE - CHILEEEEEE!



Haha och här har vi nån gammal bild från 6an. SÅ SJUKT FIN VAAAA? Nä, maria de var den inte alls.. :( Eller måste ju erkänna att jag och jullelekioj var rätt söta och den där tjejen i mitten, VAD GÖR KVINNAN?

Kommentarer
Postat av: anna

3 år sen, haha! ;)

lyssnar föresten på maya hi maya ho på din spellista och min pappa dansar till...pinsamt

undrar också var kvinnan i mitten gör! <3

2011-01-13 @ 18:13:54
URL: http://annnalouise.blogg.se/
Postat av: julliii

jadu, jag undrar vad kvinnan i mitten gör?

tänk att hon kunde sånt på den tiden!

men vad gör kvinnan till vänster? ;o

2011-01-15 @ 18:06:15
URL: http://julleeengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0