MOBILEN DÖD :(

Klinten idag var mycket trevligt, har lite ont i benen nu men annars är de bra. Vi filma in en massa klipp och så, får se om vi årkar redigera den. De 2 J:en sover här ikv, alltså Julia och Johanna om ni inte klara att räkna ut de. Vi ska slå på nån film snart och så.

EN HEMSK SAK HÄNDE IDAG! Min mobil är bortaaaaaaaaaaa, får se om den dyker upp. Kan inte tappat den i Klinten för hade den i bilen hem men sen bara försvann den :( Så just nu har jag ingen mobil som känns mycke konstigt. Aja, får överleva men bara nån dag får vi hoppas Rest in piece nokia mobilen <3
Och mitt internet är helt knäpp så får hoppas att de funkar bra nu så de kan komma nå mer inlägg annars hörs vi imorgon. Och pågrund av detta kan jag icke få in nå bilder tyvärr.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0