tidsfördriv

Jag pratar - för ofta

Jag skrattar - när de händer nåt, roligt som tråkigt
Jag tycker om - fina människor
Jag avskyr när (killar) - säger att dom hatar justin bieber fast dom egentligen bara är avensjuka på han typ
Mina närmaste vänner är - några från klassen / handbollen och några andra fina fiskar :)
Min första vän heter - har ingen aning, alla på bebis magagen eller vad de nu var jag var på när jag var en liten plutt
Kärlek är - krångligt
När jag borstar tänderna - så låtsas jag att tandborsten är en mikrofon också gör jag värsta performanceeeeeeeeeeeeeeet eller nåt
När jag lagar mat - så är de nudlar som står på menyn
Jag är rädd för - spöken
Den värsta känslan är - när allt bara är BAJS
Den bästa känslan är - när man är kär, när allt bara är BAJSBRA!
Jag är bäst på - tv-reklamer
Jag är sämst på - mycket

Jag kommer alltid att vara - född år 1997 , världens piss år bytheway, haha :D
I sommar - ska jag leva som en kuuuuuuuuuuung!
Sist jag grät var - på idrotten när Filip kasta en boll rakt i ögat på mig så då ba öasjfödjsåohå i mitt öga, de var inte så skönt ska jag säga
När jag bakar så bakar jag - gott, för de mesta nåt kladdigt med choklad
Min mobiltelefon är - VÄRLDENS BÄSTAAAAAAAAAAAAAA, HTC <3
När jag vaknar på morgonen - så vaknar jag på morgonen
Innan jag går och lägger mig - fixar jag och trixar med mobilen, sjunger oftast en liten sång också.. Hmm
Just nu tänker jag på - MAAAAAAAAAAAAAAAAT
Idag har jag - fått en ny mobil
Ikväll ska jag - sova
Imorgon kommer jag - vara med en kvinna vid namn Johanna
Jag vill verkligen - vara ihop med Justin Bieber

 

 

GODNATT VÄRLDEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0