Grow a Pear

Idag var jag med världens bästa tjej, Linn Nordlander <3
Vi chillaaa och myste på, kan inte säga att vi var så taggade till träning. Haha när man segat en hel dag så var man inte sååå taggad, men de var ändå rätt skönt att springa av sig lite. Hemma såg jag lite handboll och sen solsidan, haha grymt bra. Nu ska de bli en rätt så tidig kväll känner jag, ååå NEJ SKOLA IMORGON .. :(

Och jag har en sak att säga, de kommer bli mer passande bilder eller vad man nu säger, nu så kommer jag börja fota mycket med HTC:n och så ska vi skaffa en systemkamera, min far (rullande roger) är ute efter en. Så de kommer också hända nån gång. Så nu lovar jag att de blir mer finfina bilder här efter. De var de jag ville sägaaa.




Å tänk vad skönt och bara fara iväg, till typ florida eller nåt och bara leva livet, haha. Skita i skolan, i prov, i allt. Fasiken vad härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0